#دیگر نگران هک وای فای خود نباشید

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در زندگی های امروزی کمتر کسی پیدا می شود که از اینترنت استفاده نکند در حالی که روز به روز به تعداد افرادی که از این فناوری استفاده می کنند افزوده می شود. حتما شما هم در خانه خود برای اتصال به اینترنت از وای فای استفاده می کنید و همیشه دلشوره این را دارید که وای فای شما هک نشود، و یا اینکه دوستانتان از شما رمز وای فای شما را بخواهد و شما هم برای اینکه دوستانتان ناراحت نشود رمز وای فای خود را در اختیارشان قرار می دهید. دریچه فناوری اطلاعات ترفندی را برای شما آماده کرده است که پسورد وای فای خود را به هر یک از دوستانتان که مایل هستید بدهید بدون اینکه نگران باشید که حجم اینترنت شما را تمام کند. در این آموزش قصد این را داریم که به شما آموزش دهیم فقط خود شما بتوانید از وای فای استفاده کنید و دسترسی به وای فای خود را محدود کنید و فقط افرادی خاص بتوانند از اینترنت شما استفاده کنند. در این آموزش حتی کسانی که وای فای شما را هک می کنند نمی توانند از اینترنت شما استفاده کنند. پس بهتر است مرحله به مرحله همراه ما باشید و امنیت وای فای خود را چند صد برابر کنید.

ترفندستان دریچه



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 مرداد 1395 | 18:39 | نویسنده : حسن احمدپور |

#اموزش حفظ اکانت فیس بوک

اگر شما هم از آن دسته از کاربران باشید که با فیس بوک آشنایی دارند ، بدون شک سایت درجه یک شما در زمینه ی شبکه های اجتماعی همان فیس بوک خواهد بود و اگر شما هر روز با هر وسیله ای مثل موبایل ، کامپیوتر ، لپ تاپ و یا از دفتر کارتان به فیس بوک می روید ، این امکان وجود دارد که در یکی از این موارد بدون Log Out شدن حساب کاربری فیس بوک خود را ببندید و اگر حساب کاربری تان به دست سودجویان افتاد ، مملو از کرم هایی خواهد شد که مدیریت اکانت شما را به دست خواهند گرفت و اعمال نا خواسته ای را برای شما انجام می دهند. مثلا کرم هایی که به نفع آن افراد کار می کنند و با حساب شما به مواردی لایک میزنند یا کلیک های بی جا انجام می دهند.

راه های زیادی وجود دارد تا بتوانید از ورود نفر دوم به حساب فیس بوکتان جلوگیری به عمل آورید و راحت ترین این روش ها Log Out شدن از حساب کاربری است. اما اگر تلفن هوشمند شما ربوده شده است ، قضیه کاملا متفاوت خواهد بود و روش مقابله به گونه ی دیگری است. در این مقاله ما سعی داریم چندین نکته ی بسیار مهم را که باید در مقابل حمله ی هکرها انجام دهید را شرح دهیم.


موضوعات مرتبط: اموزش حفظ داده های شخصی خود

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 مرداد 1395 | 18:20 | نویسنده : حسن احمدپور |

#امنیت شخصی

چگونه از هک شدن تلفن همراه خود جلوگیری کنیم!

معاونت اجتماعی پلیس فتای نیروی انتظامی با اعلام اینکه هکرها به راحتی از طریق هک کردن گوشی‌های تلفن همراه می‌توانند به تمامی اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا کنند اعلام کرد که بیشتر حملات مخرب در بخش تلفن همراه مربوط به افرادی است که تمایل زیادی به استفاده از خدمات مبتنی بر GPRS دارند.

به گزارش افتانا، معاونت اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا در گزارشی با بیان اینکه هکرها به راحتی از طریق هک‌کردن گوشی‌های تلفن‌همراه توسط روشن‌بودن بلوتوث گوشی به تمامی اطلاعات شخصی افراد دسترسی داشته باشند، اعلام کرد امروزه نفوذ به دنیای مجازی کاربران و استفاده از اطلاعات شخصی آنها در اینترنت به امری فراگیر تبدیل شده و در این میان هک تلفن همراه ابعاد محسوس‌تری پیدا کرده است اما درکشور ما به دلیل ناآگاهی افراد در حال تبدیل به یک معضل جدی است.

اگرچه رعایت نکات ایمنی و استفاده از نرم‌افزارهای آنتی‌هک تا حدی جلوی تخریب اطلاعات کاربران مجازی را گرفته است اما شاید همین امر باعث شده باشد که هکرهای حرفه‌ای گستره فعالیت‌های خود را افزایش داده و به سراغ کاربران تلفن همراه آمده باشند. البته نقش استفاده از تکنولوژی‌های جدید و استفاده از اینترنت در بستر تلفن همراه را نباید در این بین فراموش کرد.

هک تلفن‌همراه هر چند به قدمت هک کامپیوترها نمی‌رسد اما رفته رفته با پیشرفت روزافزون امکانات تلفن همراه این وسیله هم در معرض خطر حمله هکرها قرار دارد تا آنجا که هر فرد با داشتن نرم‌افزارهای مخصوص هک به راحتی قادر خواهد بود که تلفن همراه کاربر را هک و از اطلاعات شخصی کاربران استفاده کند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 مرداد 1395 | 17:49 | نویسنده : حسن احمدپور |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • نور ایران