#خبر روز تکنولورژی

 

دکمه ذخیره سازی تصاویر به نسخه اندروید اپلیکیشن Prisma اضافه هنوز چند ساعت از انتشار اپلیکیشن Prisma شد

در گوگل پلی نگذشته بود که نخستین بروزرسانی آن از راه رسید. اولین آپدیت پریسما قابلیتی را به آن اضافه کرده که بسیاری از کاربران منتظرش بودند: امکان ذخیره مستقیم تصاویر در گالری.

 #منبع: www.digiato.com

 


موضوعات مرتبط: خبر های تکنولورژی روز دنیا

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 5 مرداد 1395 | 15:28 | نویسنده : حسن احمدپور |

# 10نگته ی مهم حملات و تهدیدات

در این مطلب  10 نکته مهم و ضروری را به همراه اطلاعات و توضیحات بیشتر مطرح می کنیم.

هر روز اخبار جدیدی در مورد حملات و تهدیدات رایانه ای منتشر می شود. این تهدیدات شامل ویروس های جدید و یا انواع هک و نفوذ در سیستم های رایانه ای است. در این بخش به چند نکته که در رابطه با امنیت رایانه اهمیت اساسی دارند به صورت مختصر پرداخته می شود. یک کاربر در صورت رعایت این نکات می تواند تا حدود زیادی از حفظ امنیت سیستم رایانه ای خود مطمئن باشد.

 

استفاده از نرم افزارهای محافظتی و به روز نگه داشتن آنها

از وجود ضد ویروس بر روی دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. این نرم افزارها برای محافظت از رایانه در برابر ویروس های شناخته شده به کار می روند و در صورت استفاده از آنها کاربر نیاز به نگرانی در مورد ویروس ها نخواهد داشت. در شرایطی که روزانه ویروس های جدید تولید شده و توزیع می شوند، نرم افزارهای ضد ویروس برای تشخیص و از بین بردن آنها باید به صورت منظم آپدیت شوند. برای این کار می توان به وب سایت شرکت تولید کننده ضد ویروس مراجعه کرد و اطلاعات لازم در مورد نحوه به روز رسانی و نیز فایل های جدید را دریافت نمود.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | 19:47 | نویسنده : حسن احمدپور |

#خبر روز دنیا/اپل

appleدرباره امنیت آیفون ها هشدار داد!

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، در گیرودار دعوای حقوقی اپل با اف‌بی‌آی بر سر آیفونی که متعلق به یکی از مهاجمان حملات سن‌برناردینو بوده است، مهندسان شرکت کوپرتینو در جلسه‌ای با خبرنگاران اظهار کردند که هنگام طراحی سیستم امنیتی جدید آیفون، دولت به عنوان تهدید اصلی در نظر گرفته نمی‌شود، بلکه سیستم امنیتی آیفون با هدف دور نگه داشتن هکرها طراحی شده است.

بنا به گزارش وب‌سایت تک‌کرانچ، این مهندسان توضیحاتی راجع به ویژگی‌های منحصر به فرد کاغذ سفید امنیتی کمپانی دادند و روی حفاظت کمپانی از اطلاعات مشتریان و بعضی جلوه‌های امنیتی مثل تشخیص هویت لمسی، تصدیق صحت دو فاکتوری و کدگذاری‌های آی‌مسیج تاکید کردند.

گزارش دیگری از وب‌سایت ورج می‌گوید که مهندسان اظهار کرده‌اند شرکت اپل موثرترین سازمان امنیتی را در کل جهان دارد و در گوشی‌های آیفون خود چه در بخش نرم‌افزار و چه در سخت‌افزار، از چندین لایه امنیتی استفاده می‌کند.

 


موضوعات مرتبط: اپل

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | 19:40 | نویسنده : حسن احمدپور |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • نور ایران